مدیر امور آبفای سیاهکل در بازدید مدیرعامل آبفای گیلان و نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه فاضلاب مسکن مهر این شهرستان به تشریح چالشهای منابع آبی و فاضلاب بهداشتی در شهر سیاهکل و دیلمان پرداخت.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در این بازدید سیدمحسن‌حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت شناسایی منابع آبی جدید به منظور تأمین آب مورد نیاز شهرستان سیاهکل بر لزوم بهسازی و بازسازی چشمه های موجود تأکید کرد و اظهار داشت: طرح مطالعات فاضلاب بهداشتی شهر دیلمان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

ذبیح الله نیکفر نماینده مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات آبفای گیلان در راستای اجرای پروژه های آب و فاضلاب تصریح کرد: دیون پیمانکاران در سه بخش آب ، فاضلاب و مسکن مهر از محل اعتبارات استانی و ملی را پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است در بازدید از پروژه فاضلاب مسکن مهر 188 واحدی و 76 واحدی شهر سیاهکل مدیرعامل آبفای گیلان از پیگیری‌های‌نیکفر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای و رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در تأمین اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع در روند اجرای این پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.