رئیس امور جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر گیلان عصر چهارشنبه در پایان این مسابقه در پایگاه امداد و نجات صیادلر به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه کتبی و عملی در بخش های اسکان اضطراری، کمک های اولیه، حمل مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، احیای قلب و آتل بندی بدن با شرکت 64 نفر از آستارا، تالش، ماسال و رضوانشهر برگزار شد.
نقی شعبانی افزود: این مسابقه هم زمان با آستارا با شرکت 256 پسر و دختر در چهار منطقه دیگر گیلان برای انتخاب 2 تیم هشت نفره به عنوان تیم رفاقت مهر گیلان و معرفی به مرحله کشوری برگزار شد.
وی بیان کرد: مسابقه رفاقت مهر از برنامه های تربیتی و آموزشی است و برای کشف و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی و افزایش آگاهی جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود و مرحله کشوری آن تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.
شعبانی ابراز امیدواری کرد با فعالیت افراد برتر این مسابقات در پایگاه های امداد و نجات، آموزش های لازم به افراد دیگر منتقل شود.
رئیس امور جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر گیلان گفت: آگاهی مردم از نحوه مقابله با حوادث، در کاهش تلفات جانی مهم است و دستگاه های مسئول باید با آموزش کمک های اولیه، جامعه را در برابر مخاطرات و تهدیدها آماده کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.