محمد حمیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مجموعه 76 طرح به بخش عمرانی با 180میلیارد ریال هزینه و 861 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به طرح های اقتصادی و اشتغالزا اختصاص دارد.
فرماندارکلاله اظهارداشت: با بهره برداری از این پروژه ها، برای 990نفراشتغال ایجاد می شود.
حمیدی همچنین اعلام کرد: آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان کلاله روز دوشنبه پنجم شهریورماه جاری با حضور معاون استاندار گلستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دولت، دو پروژه عمرانی و خدماتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلاله در روستای تمرقره قوزی این شهرستان، عصر روز شنبه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این آیین که با حضور معاونین فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی کلاله در روستای تمرقره قوزی برگزار شد، رئیس بنیاد مسکن کلاله اعلام کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت راه داخل روستای تمرقره قوزی به طول سه هزار متر و به مساحت 20 هزار مترمربع و جدول سازی آن به طول 3هزار و 600متر، جمعا با هفت میلیارد ریال هزینه با مشارکت دهیاری تمرقره قوزی، بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن شهرستان کلاله به میمنت هفته دولت مورد بهره بررداری قرار گرفت.
سیدمجتبی حسینی ادامه داد: یک واحد مسکونی برای یک خانواده نیازمند که دارای دو فرزند معلول می باشند، با مشارکت بنیاد مسکن، کمک های بلاعوض، تسهیلات بانکی و کمک خیرین، با 800 میلیون ریال هزینه نیز احداث و در اختیار این خانواده قرار گرفت.
شهرستان کلاله با افزون بر130هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است و روستای تمر قره قوزی با بیش از 5هزار نفر جمعیت در شمال شرقی مرکز شهرستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.