به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در جمع اعضای ستاد نماز جمعه گرگان افزود: اعتراض به مشکلات اقتصادی در سراسر دنیا اعم از شرق و غرب عادی است و قرار نیست سمت و سوی براندازی داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در کشور ما هم اعتراضات صنفی نباید سمت و سوی انحرافی داشته باشند و اینکه عده ای بخواهند از این فضا سوء استفاده کرده و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند؛ موضوع دیگری است.
نورمفیدی ادامه داد: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه ها پشتوانه نظام بوده و هستند و بدون شک جلو هر توطئه و دسیسه جدیدی از سوی دشمنان را خواهند گرفت.
امام جمعه گرگان گفت: افرادی که با سخنان خود آب به آسیاب دشمن می ریزند آگاه باشند که ملت ایران ذره ای از آرمان های نظام عقب نشینی نخواهند کرد و در مقابل آنها هم می ایستند.
نورمفیدی افزود: حضور مردم برای بیان خواسته های خود در خیابان ها مشکل و منعی ندارد اما اگر به آشوب کشیده شود همگان وظیفه دارند مقابل آن ایستادگی کنند.
وی با اشاره به نوسانات بازار در حوزه ارز و طلا؛ افزود: نیاز است به مشکلات و تقاضاهای صنفی و اقتصادی مردم رسیدگی شده و مشکلات بطور شفاف برای همه بازگو شود؛ آگاه نکردن مردم و شفاف سخن نگفتن باعث ایجاد ذهنیت و بدبینی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مرحوم طالقانی به اهمیت فریضه نماز به خصوص نماز جماعت و بالاتر از آن نماز جمعه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این تجمعات عبادی - سیاسی وحدت هر چه بیشتر مسلمانان است.
در این نشست حجت الاسلام ابوالفضل عامری مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان نیز گزارش عملکردی از این شورا و برنامه های آتی آن ارائه کرد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.