چند روزی است که حضور عاشقان در کنار پرچم بارگاه امام هشتم تماشایی و حال و هوایی خاص داشته و در گوشه گوشه شهر و روستاها، نام امام رضا (ع) و یاد او بیشتر از همیشه به چشم می خورد و همچنین آرزوی برخی از آرزومندان به ویژه کسانی که تاکنون به حرم مطهر آن حضرت مشرف نشده اند، را برآورده کرده است.
امروز 11 ذیقعده سالروز تولد امام رضا (ع) است، مولای من، دوستداران و ارادتمندان همیشگی تو دوباره به تکاپو افتاده و در این روز ندای رضا رضا سر می دهند.
یا امام رضا می گویند هر سلامی علیکی دارد، امروز، روز مبارک ولادتست من نیز سلام می کنم و ایمان دارم که با هر بانگ سلامی، طنین علیک در عرش الهی به صدا درخواهد آمد ولی افسوس که چشم بصر و گوش معنوی ما ناتوان از دیدن و شنیدن پاسخ شماست.
ما عاشقان به امید اینکه روزی با توکل به خدا و توسل به شما بتوانیم زنگار گناه را از دلها پاک کنیم و چشم بصیرت و گوش معنوی پیدا کنیم، همواره سلام می گوییم تا هرگز صدایمان در عرش الهی خاموش نشود و علیک های شما که در عرش طنین انداز است را بشنویم.
یا امام رضا امروز، سلام پُر ازعشق و پُر از پیام تبریک به شما داریم، مولای ما ولادت باسعادتت شاد باد.
از امروز سلام هایمان را محکم و با صلابت تر از گذشته ادا خواهیم کرد تا در 23 ذیقعده که روز زیارتی خاص شما بوده به حرم دعوت شویم.
به امید دعایت برای همه عاشقانت درانتظار دیدن ضریح زیبایت خواهیم بود.
ولادت پربرکت امام رضا (ع) را به همه عاشقان و دوستداران آن حضرت تبریک می گوییم و امیدواریم در روز زیارتی خاص امام هشتم با همه ارادتمندان در کنار ضریح مبارک همدل و یکصدا برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج)، پایداری اسلام، کشور و سلامتی رهبری دعا کنیم.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.