به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی بوشهری در آیین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد جامع گلشن گرگان اظهار داشت: دشمنان با ایجاد تنگناهای اقتصادی و التهاب در بازار تلاش دارند ناامنی روانی ایجاد کرده و شرایط را برای نفوذ خود در بین اقشار مختلف جامعه مهیا سازند.
وی ابراز داشت: ایستادگی و مقابله در برابر این حربه دشمن به حزب و جریان خاصی محدود نمی شود و می بایست همه طیف های سیاسی وارد گود حمایت از مردم شوند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سیره رفتاری و عملی امام جعفر صادق اظهار داشت آن امام همام یک هدایتگر کامل در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی بود و باید آموزه های ایشان را سرمشق زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم.
حسینی بوشهری با یادآوری خصوصیات شیعه از زبان امام جعفر صادق (ع)، گفت: مسلمان شیعه در مراودات اقتصادی تقوا و دینداری را سر لوحه اعمالش قرار داده و انصاف را در جامعه مراعات می کند.
وی با تصریح بر اینکه ایجاد التهاب و از بین بردن آرامش و آسایش مردم برای کسب سود بیشتر حرام است به کشف دو تُن سکه طلا از یکی از فعالان بازار سکه و ارز اشاره کرد و گفت: ثروت اندوزی و کسب درآمد با ایجاد رعب و استرس در جامعه جرمی نابخشودنی است و باید با این افراد برخورد جدی قانونی شود.
در این مراسم که علاوه بر اقشار مختلف مردم جمعی از مدیران استان گلستان نیز حضور داشتند یکی از مداحان اهل و بیت به روضه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.
2729/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.