براساس اعلام روز دوشنبه انتظامی گلستان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مردی 34ساله به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه و اعلام کرد افرادی ناشناس با سر و صورتی بسته به درب منزلش مراجعه و اقدام به درگیری و ضرب و شتم وی و همسرش کرده اند.
وی افزود: فرد شاکی بیان کرد برای نجات جان خود و اعضای خانواده با خودرو از محل گریختیم اما آنها در مکانی خارج از شهر جلوی ما را گرفته و اقدام به ربودن پسر 4ساله ام کرده و به سرعت از محل متواری شدند.
سردار جاویدان اظهار کرد: بررسی های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد چند روز پیش بین دو طایفه بر سر مسائل قومی و قبیله ای درگیری و نزاع صورت گرفته که شاکی عضو یکی از آن طایفه ها است و با این احتمال که اقدام مجرمانه توسط طایفه مقابل صورت گرفته باشد ،تحقیقات پلیسی ادامه یافت.
وی تصریح کرد: در ادامه یکی از آدم رباها درحالی که با یک خودرو در سطح شهر تردد می کرد توسط ماموران شناسایی و در یک تعقیب و گریز ؛ماشین متوقف و راننده آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم در تحقیقات اعلام کرد که به دلیل درگیری و دعوای چند روز پیش شاکی با طایفه آنها ؛ این عمل مجرمانه را مرتکب شده است.
سردار جاویدان اضافه کرد: با ادامه تحقیقات محل اختفاءکودک 4ساله شناسایی و ماموران موفق به آزادی او از چنگال آدم رباها شدند که تحقیقات پلیس در این پیوند ادامه دارد.

**دستگیری عاملان کلاهبرداری کارت به کارت در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان کلاهبرداری دراستان نیز خبر داد و گفت: آنها با ترفند برنده شدن در قرعه کشی، طعمه های خود را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند.
وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی علی آباد کتول مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ 380 میلیون ریال از حساب وی از طریق روش کارت به کارت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سردار جاویدان اضافه کرد: بررسی های مقدماتی نشان داد متهم از طریق تماس تلفنی با شهروند مورد نظر خود را کارمند یک ارگان دولتی معرفی و اظهار می کرده که شماره همراه وی تخلفی در سیستم مخابرات ندارد و به همین دلیل در قرعه کشی شرکت و برنده شده است و برای دریافت وجه خود باید پای دستگاه عابر بانک برود.
به گفته وی؛ افراد کلاهبردار با چرب زبانی و جلب اعتماد مالباختگان به خود، آنان را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و با شیوه و شگردهای خاص حساب آنان را خالی و در این مرحله از حساب شهروند مورد نظر مبلغ 380 میلیون ریال را برداشت کردند.
وی افزود: با ادامه تحقیقات دو عامل کلاهبرداری دستگیر و به بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در سایر استانهای کشور اعتراف کردند.
سردار جاویدان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده چنین افرادی، مراتب را با حفظ خونسردی و در اولین فرصت به پلیس 110 گزارش و از رفتن به پای دستگاه عابر بانک خودداری کنند.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.