به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهمباسبی روز پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان مینودشت افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با پرداختن به تهدیدات مردمی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند که نمونه های آن را با ایجاد اعتراضات، اعتصابات و تجمعات شاهد هستیم.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، خاری بر چشم استکبار جهانی است و از همین رو با سه تهدید سخت، بیو تروریسم و مردم محور از سوی دشمنان روبرو هستیم.
طهماسبی گفت: ثبات و امنیت کشور از سوی دشمنان قابل هضم نیست و با دسیسه چینی آنها شاهد اتفاقات دی 96، تحریم های ظالمانه و ترغیب مردم برای سخت کردن شرایط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که البته با درایت مردم انقلابی، این تحرکات عقیم مانده و دشمن در پیشبرد هیچ کدام از آنان موفق نبوده است.
وی با بیان اینکه ایران برای تامین امنیت شهروندان خود هزینه های بالایی را متقبل می شود، افزود: اقدامات انجام شده برای تار و مار کردن تروریست ها در خارج از مرزهای کشور، اقتدار ایران اسلامی را ثابت می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: وضعیت کنونی کشورهای منطقه از عراق و سوریه گرفته تا عربستان که امروز امنیت خود را به شدت از دست داده اند، گواه وجود امنیت بالا در ایران است.
وی افزود: در بحث تهدیدات سخت دشمن یک بار به طور جدی در طول هشت سال دفاع مقدس ایران را آزموده است و به خوبی می داند که تاب رویارویی با مردم همیشه در صحنه این کشور را ندارد.
طهماسبی خاطر نشان کرد: مردم ایران همیشه برای اقتدار کشور با وحدت، همدلی و اتحاد خود پشتوانه انقلاب بوده اند و بار دیگر در روز قدس با حضور پرشور خود ثابت خواهند کرد همراه نظام هستند و البته دولت نیز در راستای رفع دغدغه های مردم کوشا و پرتلاش است و تدابیر لازم برای برون رفت از مشکلات پیش رو در دستور کار دولتمردان ومسئولان می باشد.
به گزارش ایرنا اسرافیل وزیری نیز در این مراسم با تشریح فعالیت های چهار ساله خود به عنوان فرماندار شهرستان مینودشت عنوان کرد: پیشرفت 60 درصدی سدنرماب به عنوان بزرگترین سد استان گلستان و رسیدن آن به 80 درصد، بهره برداری از بیمارستان مینودشت با پیگیری های مداوم، توسعه فضای ورزشی جوانان، تامین آب شرب شهرستان و رفع دغدغه کم آبی شهروندان با بودجه 110میلیارد ریالی، گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان از اهم فعالییت های انجام شده است.
در پایان این مراسم سیدرضا طباطبایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مینودشت معرفی شد که با بیش از 80 هزار نفر در شرق استاتن گلستان واقع است.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.