به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در سخنانی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: آزادی خرمشهر از برگ های زرین دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل دیلم با تاکید برضرورت زنده نگه داشتن سالروز آزادی خرمشهر در جامعه، افزود: آزادی این شهر قهرمان که دشمنان و ژنرال های نظامی شرق و غرب، آن را غیرممکن می دانستند، با نصرت الهی و ایثارگری رزمندگان اسلام میسر شد.
وی، عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی را به برکت خون شهیدان دانست و اضافه کرد: در آن زمان دشمنان با معادلات خود، شمشیرها را علیه انقلاب اسلامی از رو بسته بودند اما رزمندگان و شهدای ما این معادلات را برهم زدند.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: امروز هم دشمنان علیه انقلاب ما دسیسه می کنند و راه مقابله با آنان مقاومت، حضور منسجم همه اقشار جامعه در صحنه و تبعیت از رهبری انقلاب است زیرا دشمنان از این ویژگی های ملت ایران در کنار قدرت نیروهای مسلح ما، وحشت دارند.
وی همچنین با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند 'خرمشهر را خدا آزاد کرد'، گفت: این نص صریح قرآن و وعده الهی است که اگر ملتی دین خدا را نصرت دهد، خدا نیز آنان را یاری می کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: اقشار مختلف مردم باید با حفظ و تقویت روحیه انقلابی و اسلامی خود و پیوند آن با آرمان های امام و شهیدان، مسیر با عزت و اقتدار انقلاب را ادامه دهند.
به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس قبل از مراسم عطر افشانی گلزار شهدا، باحضور در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) محفل معنوی تلاوت قرآن برپا کردند که در آن تعدادی از قاریان نظامی و نیز یکی از قاریان برتر شهرستان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.