به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان افزود: نامه ترامپ به سران منطقه و تحریک آنان برای راه انداختن ایران ‌هراسی مساله تازه ‌ای نیست.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ترامپ در پی این است که اجماعی در منطقه علیه ایران ایجاد تا از طریق آن سرمایه و پول کشورها را از آنان بگیرد.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با تصریح بر اینکه برجام سند غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است، گفت: برای ایران امنیت منطقه بدون دخالت خارجی مهم است.
امام جمعه گرگان همچنین با یادآوری انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اضافه کرد: این کار در روز نکبتی انجام شد که حدود 70 سال پیش با هماهنگی انگلیس و چند کشور دیگر رژیم غیرقانونی و غاصب اسرائیل ایجاد شد.
نورمفیدی به کشتار بیش از 60 نفر از جمله کودکان و زخمی شدن سه هزار فلسطینی اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب اسرائیل حمام خون راه انداخته است؛ البته تاریخ نشان داده که ستمگران چند صباحی جولان می ‌دهند و در نهایت شکست می‌ خورند.
خطیب جمعه گرگان همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه زمین و زمان، عرش و فرش و ملائکه دست به دست هم داده‌اند تا بندگان خدا را در میهمانی الهی پذیرایی کنند و باید از این فرصت حداکثر استفاده را برد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.