به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، فرماندار آزادشهر گفت: در وهله اول می بایست از خانواده های ورزشکاران مدال آور تقدیر کرد زیرا برای موفقیت ورزشکاران برنامه ریزی و تلاش کرده اند.
سیدرسول حسینی افزو: طبق اعلام استاندار گلستان، اماکن دولتی که در روستاها و دیگر مناطق مورد استفاده قرار نمی گیرند با واگذاری به اداره ورزش و جوانان، به اماکن ورزشی تبدیل می شوند.
وی افزود: مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با بررسی دقیق در روستاهای بالای 1000 نفر، کمبودها را گزارش نمایند تا با هماهنگی و همکاری دیگر ادارات برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
فرماندار آزادشهر با اشاره به کسب جایگاه یازدهمی از سوی ورزشکاران این شهرستان در سومین المپیاد ورزش استان گلستان، گفت: باید این را در نظر بگیریم که جایگاه یازدهمی در خور شان این شهرستان نیست.
وی افزود: باید با برنامه ریزی براساس تقویم ورزشی، تلاش مضاعف و ایجاد روحیه جنگندگی در ورزشکاران تلاش کنیم در سال آینده بر سکوهای برتر بایستیم.
حسینی تصریح کرد: مسئولان ورزشی شهرستان باید برای میزبانی مسابقات و اردوهای تیم های مختلف ملی و استانی تلاش کنند و در این مسیر کمک و حمایت های همه جانبه از آنها به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش شهرستان استفاده از بخش خصوصی و خیرین ورزشی را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند زیرا بودجه های دولتی مشخص است و کفاف همه مخارج را نمی دهد.
فرماندار آزادشهر افزود: مسئولان باید با جذب خیرین و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش های ورزشی هستند باعث سرعت بخشیدن به برنامه ها و در نتیجه کسب موفقیت ها شوند.
شهرستان 85 هز ارنفری آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است و در دو دوره المپیاد ورزشی استانی در سال های قبل به ترتیب در جایگاه 13 و 14 استانی قرار گرفته بود و در سالجاری با کسب یک طلا ، سه نقره و 13 برنز توانست در جایگاه یازدهم استان قرار بگیرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.