به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: درایام نوروز امسال افزون بر 940 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه ها و اماکن گردشگری و تاریخی گنبدکاووس بازدید کردند.
وی بابیان اینکه بازدید از جاذبه های گردشگری گنبدکاووس درایام نوروز امسال در مقایسه با سال قبل 360 درصد افزایش داشته است، افزود: از این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی، 148 هزارو 307 نفر آنان اقامت داشتند که 106 درصد بیشتر از سال قبل بوده است.
کریمی با قدردانی از تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس، اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد که باید با فراهم کردن زیرساخت های لازم گنبدکاووس را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.
وی، برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی در اسفند پارسال و تبلیغات رسانه ای این رخداد فرهنگی ورزشی و برپایی نوروزگاه و دو دهکده گردشگری را از عوامل مهم در افزایش حضور گردشگران در گنبدکاووس برشمرد و تصریح کرد: امسال مردم این شهرستان با تنوع اقوام و فرهنگ ها و درسایه وحدت، تعامل و همکاری با یکدیگر، میزبانان شایسته ای برای مسافران و گردشگران نوروزی بودند.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و جانشین راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های نوروزی ارائه دادند و از برخی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.