دکتر مهیار کلوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت این اکیپ ها از 15 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد، از برخورد جدی بازرسین و کارشناسان کمیته بهداشت ودرمان و محیط زیست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان با هرگونه تخلف در تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی وارائه خدمات دراماکن عمومی خبر داد.
وی با بیان اینکه شهروندان و گردشگران با مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، درمانی و محیط زیستی می توانند با شماره تلفن 017352172 و یا سامانه 190 تماس حاصل نمایند، افزود: کارشناسان کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست آماده رسیدگی به شکایات در اسرع وقت هستند.
کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان و مسئول کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کلاله نیز اعلام کرد: این اکیپ‌ها به صورت مداوم از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعالیت داشته از مراکز و اماکن مورد نظر بازدید می کنند.
شمس الدین کُر ادامه داد: بازرسین کمیته بهداشت در شهرکلاله 2 تیم ، در شهر فراغی یک تیم و 9 تیم در روستاهای این شهرستان 1 هزارو 425 مورد اماکن خدماتی تفریحی و مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی را مورد بازدید و ارزیابی قرار می دهند.
وی افزود: از آغاز فعالیت اکیپ های بهداشتی ، درمانی و محیط زیستی شهرستان کلاله تاکنون 550 مکان مورد بازدید قرار گرفته و هشت نفر به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده یک تن نمک غیرمجاز از مراکز عرضه بخصوص نانوایی ها کشف و با طی مراحل قانونی برای بهره‌برداری درطرح های راهداری، در اختیار اداره مربوطه قرار گرفته است.
کر گفت : از آغاز فعالیت گشت های نوروزی کمیته بهداشت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کلاله تاکنون بیش از 426 کیلوگرم انواع مواد غذایی از جمله شیرینی جات، شکلات و آجیل غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده است.
شهرستان کلاله با افزون بر130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.