فرمانده سپاه شهرستان گرگان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این جشنواره در پنج رشته داستان کوتاه، عکس، فیلم کوتاه، شعر و 'پادکست های صوتی' برگزار و در مجموع 486 اثر به دبیرخانه آن ارسال شده بود.
سرهنگ سیدعلی مهاجر اضافه کرد: موضوعات جشنواره شامل 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال. بصیرت افزایی، واقعه پنج آذر و روز ملی گرگان، ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی و دستاوردها، مهدویت، عفاف و حجاب، حمایت از بیت المقدس و وحدت جهانی علیه استکبار، سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان و موضوع آزاد با گرایش ملی، دینی و مذهبی' بود که با نظر هیات داوران به نفرات برتر هر بخش جوایزی اهدا شد.
وی بیان کرد: آثار ارسالی به جشنواره امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد بیشتر بود که نشان دهنده علاقمندی هنرمندان گرگانی برای نقش آفرینی در موضوعات دینی و عقیدتی است .
فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه در این مراسم از خدام الشهدای راهیان نور گرگان تجلیل شد ، ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسب آگاهی بخشی به جوانان در زمینه توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی است و گسترش آن مورد توجه قرار دارد.
وی گفت: براساس برنامه ریزی ها امسال 670 گرگانی در قالب کاروان های نوروزی عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور می شوند.
به گفته وی؛ امروز دشمنان از راه های گوناگون فکر، ذهن و اندیشه جوانان ما را نشانه گرفته و درصدد هستند با هر ترفندی به اعتقادات و باورهای آینده سازان کشور لطمه وارد کنند.
وی با تاکید بر ضرورت روشنگری در خصوص توطئه های دشمنان، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی قشر جوان با رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان اسلام می تواند در خنثی سازی این توطئه ها تاثیرگذار باشد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.