به گزارش خبرنگار ایرنا، امامان جمعه گنبدکاووس روز پنجشنبه در جمع فرماندار ویژه و مسئولان این شهرستان به مناسبت آغاز ایام دهه فجر، برلزوم انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان نیز تاکید کردند.
امام جمعه گنبدکاووس با تبریک دهه فجر و بابیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه اراده الهی به پیروزی رسید و به حرکت خود ادامه می دهد، گفت: این اراده الهی سبب شده است تا ملت ایران با امیدواری و نشاط، بدون هیچ ترسی در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان بایستد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی دهه مبارک فجر را متعلق به مردم و نظام دانست و افزود: مردمی بودن انقلاب عاملی برای بزرگداشت مطلوب و پرشور جشن های این ایام در سطح محلات، مساجد، مصلی ها و روستاها است.
وی باتاکید بر ضرورت نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سردرب منازل، واحدهای تجاری، ادارات و نهادها درایام دهه فجر و استفاده از همه ظرفیت ها برای حضور پرشور مردم در آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی، اضافه کرد: اگر انقلابیگری را قبول داریم باید نسبت به نصب پرچم اقدام و در مراسم های این ایام حضور پرشور داشته باشیم.
حجت الاسلام ترابی با ابراز گله مندی از حضور نیافتن مقامات قضایی گنبدکاووس در مراسم آغاز دهه مبارک فجر، گفت: متاسفانه نهادها و دفاتر اسناد رسمی که زیر نظر دستگاه قضایی هستند در مناسبت های ملی و مذهبی کمتر به نصب پرچم و پارچه اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه همه مسئولان مدیون انقلاب اسلامی و خون شهیدان هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم مستضعف است و نباید تعهد ما نسبت به محرومین، نقاط مرزی، حاشیه نشین ها و آسیب دیدگان اجتماعی کمرنگ شود.
به گزارش ایرنا، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی به ملت ایران است که در سایه رهبری امام راحل و مشارکت همه اقشار مردم به پیروزی رسید.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: امروز مسئولیت دینی و شرعی همه مسئولان این است تا آرمان های امام و انقلاب اسلامی که همان مبارزه با استکبار جهانی است، را به نسل آینده منتقل نماییم.
وی، خدمت به مردم را از دیگر اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید از فرصت دوران خدمت خود با نیت خالص و خدایی برای خدمت به مردم تلاش کنند تا علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به دست آوردند.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: در 40 سال گذشته دشمنان اسلام تلاش های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب انجام داده اند اما چون انقلاب ما از موازین الهی و قرآن نشات گرفته است و اراده خدا نیز بر حفظ این نور (انقلاب) است، دشمنان شکست می خورند.
وی با تاکید برضرورت تبعیت از رهبری انقلاب و حفظ وحدت و همبستگی در برابر توطئه های دشمنان، تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش دارند بین صفوف مسلمانان تفرقه ایجاد کرده و آنان را به جان هم بیندازند که باید مراقب بوده و با حفظ و تقویت وحدت، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کنیم.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.