ابراهیم غفاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات به صورت متمرکز در سالن گلبال شهید مهرانی مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد که تیم بهزیستی گلستان با سه برد، یک تساوی و یک باخت و با دو امتیاز کمتر نائب قهرمان دور رفت لیگ باشگاهی گلبال کشور شد.
وی بیان کرد: یکی از اهداف تیم گلستان ، ادامه کسب امتیاز در مرحله برگشت و صعود به رقابت های لیگ برتر گلبال کشور است که امیدواریم با ادامه شرایط رو به رشد این تیم به این هدف دست پیدا کنیم .
رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گلستان افزود: گلستان گلبالیست های توانمندی دارد که اگر بتوانیم شرایط لازم را برای آنها فراهم کنیم توانایی حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی سوئد و پارا آسیایی اندونزی را دارند.
در لیگ دسته اول گلبال مردان کشور تیم های هیات نابینایان مریوان ، باران قروه ، بهزیستی گلستان ، هیات نابینایان ملارد ، علوم پزشکی کرمان و هیات نابینایان تویسر کان حضور دارند.
دور برگشت این مسابقات در دهه فجر برگزار خواهد شد.
تیم بهزیستی گلستان با ترکیب جواد جلالی، خلیل شهریاری نسب، عباس آراسته، حسن مهقانی، مجید میردوستی و عباس کیخاء به مربیگری حسین اسکندری و سرپرستی محسن حمیدی در این رقابت ها شرکت کرد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.