براساس اعلام دادگستری به ایرنا حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی روز سه شنبه اظهار کرد: برای تسریع در اجرای این طرح ، اسامی محکومان با توجه به نوع جرم تفکیک و در اختیار واحد مربوط به آن در نیروی انتظامی قرار گرفته است.
وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر نیروی انتظامی ، اداره اطلاعات ، اطلاعات سپاه ، بسیج و سازمان های مردم نهاد نیز به کمک آمده اند تا این محکومین زودتر دستگیر و روانه زندان شوند.
معاون دادگستری گلستان اضافه کرد: افرادی هم که برای زندانیان غائب، وثیقه گذاشتند اخطار گرفته اند در صورتی که این محکومان را معرفی نکنند ، بعد از طی مراحل قانونی وثیقه آنان ضبط خواهد شد.
به گفته وی؛ برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع جرم از اهداف اجرای این طرح است.

**دستگیری دو کلاهبردار در گرگان
همچنین دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گرگان از دستگیری دو کلاهبردار خبر اد و گفت: این افراد با جعل عنوان کارمند حفاظت اطلاعات دادگستری و اطلاعات و وعده شغل و ادعای ارتباط با قضات برای حل و فصل پرونده‌ها ، از افراد کلاهبرداری می کردند.
حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود: یکی از این افراد خود را کارمند حفاظت اطلاعات دادگستری استان معرفی کرده و مدعی شده بود که می تواند امکان جذب افراد را در دادگستری فراهم کند.
به گفته وی؛ فرد دیگر نیز با این ادعا که با قضات ارتباط نزدیکی دارد و قادر به حل و فصل پرونده ها است از مردم کلاهبرداری می کرد.
وی افزود: این دو نفر در پی گزارش های مردمی از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.
حقی به مردم توصیه کرد: در صورت برخورد با چنین افرادی ، به حفاظت اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.