افشین داوری شامگاه پنجشنبه در حاشیه رقابت های بوکس انتخابی تیم ملی جوانان در گرگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون 10 نفر برای تصدی این پست ثبت نام کرده اند.
وی با یادآوری اینکه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش اعلام کرده اند که تاریخ این انتخابات قطعی شده است،در خصوص کادر فنی تیم های ملی نیز گفت: مربیان ایرانی توانمند و شرایط مطلوبی داشته و گزینه های فدراسیون برای انتخاب سرمربیان تیم های ملی جوانان و بزرگسالان در مسابقات بین المللی پیش رو گزینه های داخلی هستند.
به گفته وی؛ اگر قرار بر استفاده از مربیان خارجی باشد افرادی بکار گرفته می شوند که در زمینه توسعه ورزش بوکس به ما کمک کنند.
داوری افزود که در این بخش از توان مربیانی که در کارهای پایه ای و مدرسه ای دارای تجربه و تحصیلات باشند ، بهره برده می شود.
وی در خصوص لیگ کشور نیز یادآور شد که لیگ جوانان با شرایط مطلوب درحال برگزاری است و درصدد برگزاری لیگ بزرگسالان بوده و تیم های اعزامی از استانها به این رقابت ها در قالب باشگاهی و طبق آیین نامه های تدوین شده در مسابقات آن حضور می یابند.
داوری ادامه داد: حمایت از برگزاری لیگ بزرگسالان پشتوانه ارزشمندی برای ورزش بوکس خواهد بود.
وی همچنین به شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس اشاره کرد و گفت: برای افزایش کیفیت برگزاری این اردوها، علاوه بر انتخاب کادر فنی مجرب، پزشک تغذیه، روانشناس و مربی بدنساز به کار گرفته شده اند.
سرپرست فدراسیون بوکس اضافه کرد که در سال 2018 علاوه بر تیم بزرگسالان، تیم های جوانان و نوجوانان نیز درمسابقات آسیایی و جهانی به میدان می روند که بزودی و پس از انتخاب سرمربیان، با تصمیم عوامل فنی اقدام به پیاده سازی برنامه های برون مرزی و برگزاری اردوهای مشترک با تیم های خارجی خواهد شد و این رویه درهمه پایه ها مد نظر است.
داوری همچنین به انتخاب شهرستان گرگان برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان اشاره کرد وگفت: نتایج مشتزنان نوجوان و جوان گلستان در مسابقات نشان دهنده آن است که در استان به بوکس بصورت پایه ای توجه شده است و به همین دلیل گرگان را انتخاب کردیم.
به گزارش ایرنا رقابت های بوکس انتخابی تیم ملی جوانان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در گرگان برگزار شد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.