به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازیکن، امروز سه شنبه در همایش وحدت اقوام، معلولین و بهزیستی در گرگان مدال خود را به 'انوشیروان محسنی بندپی' رییس سازمان بهزیستی کشور داد، تا در یک مزایده به فروش برساند و درآمد حاصل از آن به زلزله زدگان غرب کشور اهداء شود.
وی گفت: امروز به نمایندگی از جامعه معلولان و در هفته معلولین و روز جهانی معلولان، این مدال را اهدا کردم تا ما نیز در کمک به هموطنان خود سهمی داشته باشیم.
ایمری تاکنون 3 مدال طلای المپیک و 2 مدال نفره المپیک را کسب کرده و در 4 دوره مسابقات جهانی و 3 دوره آسیایی شرکت داشته ‌است و اکنون مربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس می باشد.
به گزارش ایرنا همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی در گرگان امروز سه شنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، تنی چند از مقامات این سازمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران ارشد استانی و نمایندگان مردم شهرهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معلولین گلستانی در تالار همایش های دانشکده فنی دخترانه مائده گرگان برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.