به گزارش ایرنا حسینی (فرماندار گرگان) که پیش از این نیز چهار سال ریاست هیات قایقرانی استان را برعهده داشت، به عنوان تنها نامزد تصدی این سمت برای دوره جدید تمامی 14 رای شرکت کنندگان را کسب کرد.
رییس فدراسیون قایقرانی در این مجمع گفت: گلستان نباید تنها به تک ستاره اش (عادل مجللی) اکتفا کند و با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها و استعدادهای فراوان در این خطه باید ورزشکاران بیشتری به جامعه ورزشی این رشته معرفی و حتی به عضویت تیم ملی درآیند.
غلامرضا امینی با اشاره به انتخاب رییس هیات گلستان یادآور شد: جایگاه حقوقی رییس هیات طوری است که باید از این فرصت برای افزایش سطوح کمی و کیفی این رشته، در استان بیشترین بهره و استفاده را ببریم.
وی به فعالیت یک بانوی ملی پوش گلستانی به عنوان مربی قایقرانی اشاره کرد و گفت: این مربی از نظر فنی خوب است، اما برای تربیت شاگردانی از این استان باید بیشتر تلاش کند.
امینی درخصوص ارسال نشدن قایق به گلستان برای استفاده در حوزه آموزش ورزشکاران، گفت: هنوز در این استان مکان مناسبی و مخصوصی برای نگهداری قایق ها تعیین نشده و با فراهم شدن این امکان در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز گفت: با توجه به سدها و آب بندهای مختلف در سطح استان زمینه توسعه ورزش قایقرانی در استان فراهم است.
بهمن طیبی افزود: بدون شک بخشی از پیگیری‌ ها برای قایقرانی استان در حیطه وظایف و تکالیف اداره کل و هیات است و برخی دیگر از جمله تامین سخت افزار از حمله قایق و پارو و سایر لوازم برعهده فدراسیون می باشد که هر دو بخش مکمل یکدیگر در جهت رشد و توسعه این رشته در استان گلستان هستند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.