سرهنگ محمدرضا سراوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این سانحه رانندگی که عصر روز گذشته و براثر ترکیدگی یکی از لاستیک های عقب این خودرو رخ داد، 'ارازقلی گرگانلی دوجی' 60 ساله و سرنشین خودرو که دچار مصدومیت شدید شده بود، درحین انتقال به بیمارستان جان خود را ازدست داد.
وی افزود: راننده این خودرو به نام 'امیر دوجی نژاد' 61 ساله نیز مصدوم شد که توسط مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل و بستری شده است.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: این حادثه در جاده گنبدکاووس به مراوه تپه در نزدیکی روستای دده اولوم رخ داد و راننده و سرنشین آن از اهالی روستای قره گل از توابع شهرستان مراوه تپه درشرق استان گلستان بودند.
وی همچنین از کشف 409 بسته سیگار قاچاق از چهار خانم تبعه ترکمنستان هنگام خروج از مرز اینچه برون خبر داد و گفت: متخلفان این سیگارها را زیر لباس های خود مخفی کرده بودند که توسط ماموران در ایستگاه کنترل و مراقبت کشف شد.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: با توجه به ارزش ریالی سیگارها به ازای هر نفر که کمتر از 10 میلیون ریال است، متخلفان آزاد و سیگارها توقیف شد.
وی، کشف 100 گرم تریاک و دستگیری سه نفر خرده فروش مواد دراین خصوص در روستای تنگلی، کشف سه پاکت 300 میلی لیتری مشروبات الکللی و دستگیری سه جوان 17 و 18 ساله در اطراف تالاب آلماگل و نیز کشف 648 قالب صابون بدون مجوز بهداشتی در روستای تنگلی را از دیگر اقدامات ماموران مرزبانی در روز گذشته برشمرد.
روستای تنگلی از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس و درفاصله دو کیلومتری گمرگ اینچه برون واقع است.
هنگ مرزی اترک استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول تقریبی حدود 350 کیلومتر را در محدوده این استان برعهده دارد و مقر آن در شهرستان گنبدکاووس مستقر است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.