به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در ششمین کنگره علمی مدیریت ورزشی توسعه سلامت و ورزش در گرگان اظهار کرد : این سرمایه گذاری ها بی شک دارای توجیه اقتصادی است و منافع آن، سرمایه گذاران را از صرف هزینه در این بخش پشیمان نخواهد کرد.
وی بیان کرد: بیشتر شدن سرانه فضای ورزشی در گلستان در نهایت به علاقمندی بیشتر مردم استان منجر شده و خطرات ناشی از کم تحرکی و عواقب آن را کاهش خواهد داد.
استاندار گلستان اضافه کرد: یکی از برنامه های جدی استان در آینده، بیشتر شدن زمینه های انجام ورزش به خصوص ورزش های همگانی است که برای رسیدن به این هدف از توان نهادهایی مانند شهرداری بیشتر استفاده خواهد شد .
هاشمی ادامه داد : در کنار فراهم آوردن زیرساخت ها و امکانات، باید نگاه ها و تفکرات جامعه به انجام مستمر ورزش تغییر کند و مردم ورزش را به عنوان یک بخش ثابت از فعالیت های روزانه خود قرار دهند.
وی افزود که هر چه ورزش در جامعه بیشتر توسعه پیدا کند و عمومی تر شود ، هزینه های مرتبط با بخش درمان و سلامت کمتر شده و سلامت روحی و روانی مردم تضمین خواهد شد.
استاندار گلستان حل بخشی از مشکلات مربوط به کاهش انجام ورزش در جامعه را نیازمند پژوهش های علمی و استفاده از تحلیل های کارشناسانه دانست و خواستار استفاده بیشتر از آن شد.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.