به گزارش خبرنگارایرنا ،نصرت برزگر روز یکشنبه درهفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاله افزود : نهادها و دستگاه های اجرایی این شهرستان موظفند در پاسخ به یاوه گویی های سردمداران آمریکا، ضمن هماهنگی با ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان، برای برگزاری با شکوه این روز فراموش نشدنی ، مشارکت فعال داشته باشند.
فرماندار کلاله تصریح کرد: اخلاق حسنه ، عمل به قانون و تعامل با ارباب رجوع از ویژگی های شاخص در عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی باید باشد.
وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در اجرای پروژه های خدماتی ، عمرانی و زیربنایی تعامل و هماهنگی های لازم را با یکدیگر داشته باشند.
برزگر در ادامه از خدمات اعضای شورای اسلامی و شهردار سابق شهرکلاله تقدیر کرد و خداقلی بایندری را به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین اراز قلی بیری را به سمت سرپرست جدید اداره بهزیستی این شهرستان معرفی کرد.
در ادامه جلسه شورای اداری کلاله حجت الاسلام مجید حسین پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به برنامه ها و آیین های ویژه یوم الله 13آبان (روزملی مبارزه با استکبار جهانی) گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله13آبان ، مشارکت فعال ادارات ونهادها ، فضاسازی سطح شهر ، ادارات ، نهادها و اماکن عمومی ، اجرای برنامه های فرهنگی هنری بوسیله مدیریت آموزش و پرورش و برنامه های سخنرانی در کلاله و شهر فراغی از جمله برنامه های روز 13 آبان در شهرستان کلاله است.
شهرستان کلاله بابیش از 110هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان قراردارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.