به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با تبریک هفته انتظامی، این نیرو را پاسدار امنیت و حافظ آرامش مردم بیان کرد و اظهارداشت که ولایت مداری، رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران است.
امام جمعه گرگان افزود: برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی و پیش زمینه توسعه و پیشرفت جامعه است و کشوری که در آن امنیت وجود نداشته باشد، توسعه مطلوب نخواهد داشت.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که توانمندی، اقتدار و امانتداری نیروی انتظامی موجب شده که مردم امنیت اجتماعی و عمومی همراه با آرامش داشته باشند.
آیت الله نورمفیدی همچنین یکی از اهداف نیروی انتظامی را رفع موانع و کمک به برقراری عدالت در جامعه بیان کرد و افزود: مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن از دیگر اهداف است.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با آسیب هایی همچون قاچاق کالا و مواد مخدر، فحشا و منکرات و بی اخلاقی ها، جامعه سالم را پدید می آورد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین تاکید کرد: شهدای نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و در حوزه برقراری نظم و امنیت جامعه نشان از نقش موثر این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.