براساس اعلام این اداره کل به ایرنا، ایوب میرشاهی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی با شرکت های اتوبوسرانی استان برای خدمت رسانی در این سفر معنوی، اظهارداشت: عمر ناوگان این بخش حمل و نقل گلستان مناسب است و نیاز به نوسازی در آن دیده نمی شود اما سلامت فنی و تجربی ناوگان و رانندگان مساله مهمی است که باید مورد توجه دقیق باشد.
وی از مسایل مهم دیگر این حوزه به رعایت و احترام به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: کاهش تصادفات و تلفات جاده ای هدف اصلی در این سفر است و دستیابی به آن وهمچنین تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در این بخش، همت و دقت نظر مجموعه را می طلبد.
همفکری و تعامل بیشتر با یکدیگر و با سازمان های زیرمجموعه و سنجیده عمل کردن برای تنظیم قراردادهای کاری و پایبندی به آنها از تاکیدات دیگر این مسئول گلستانی بود.
در ادامه این نشست هر یک از مدیران شرکت های اتوبوسرانی، درخواست های خود را برای برقراری سفر معنوی ایمن در این ایام بیان کردند و راهکارهای لازم برای آنها اعمال شد.
پارسال 720 دستگاه اتوبوس در هنگام اربعین حسینی (ع) از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد و پیش بینی می شود امسال اتوبوس های اعزامی بیشتر باشد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.