به گزارش ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر یکشنبه در دیدار محمدشمیم افضل دبیر کل بنیاد اسلامی کشور بنگلادش افزود: امروز یکی از اهداف دشمنان؛ دور کردن دلهای مسلمانان از هم است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید هر چه بیشتر به هم‌ نزدیک شویم، بیان داشت: رفت و آمد و دیدارهای مسلمانان باعث می شود دلها به هم نزدیکتر شود.
به گفته امام جمعه گرگان؛ خطر بیرون همان خطری است که از سوی دشمنان از روزهای ابتدایی اسلام هم وجود داشت و اینک شدیدترین خطر دشمنان نسبت به مسلمانان صهیونیست‎ها هستند.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به درگیری های رخ داده بین کشورهای اسلامی یادآور شد که ریشه این درگیری ها در دست دشمنان اسلام مانند آمریکا و اسرائیل است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در دو جبهه داخلی و خارجی بجنگند و مراقب باشند، تصریح کرد: باید در جبهه داخلی فرهنگ سازی کرده و مراقب باشیم نسل جوان به انحراف کشیده نشود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید به نسل جوان نزدیک شد و فضا را باز کرد تا خواسته های آنان بیان شود، ادامه داد: برخی حرف هایی که داعش می زند برای نسل جوان جاذبه ایجاد می کند.
آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: گرچه داعش با پول و ترفندهایی این چنینی جوانان را جذب می کند، ولی وقتی فردی حاضر است بمیرد یعنی کار فرهنگی هم انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: دولت بنگلادش از علمای برجسته اسلامی برای ترویج اسلام کمک بگیرد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.