به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی عصر سه شنبه در مراسم متمرکز افتتاح 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایاین شهرستان گفت: رفع مشکلات دو بعد دارد که یک بعد آن دولت است و بعد مهم دیگر مردم هستند.
وی افزود: امروز برخی جوانان تحصیل کرده ما تنها به دنبال شغل دولتی و پشت میزنشینی هستند که صحیح نیست زیرا جامعه به شغل های مختلف نیاز دارد و کار کردن عار نیست.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: بسیاری از مردم ما در زمینه الگوی مصرف و سبک زندگی اسلامی کم توجهی می کنند که اگر در این حوزه ها فرهنگ سازی ی شود ، بسیاری از مشکلات جامعه رفع می شود.
وی همچنین با اشاره به خدمات نظام و دولت به مناطق مختلف کشور بویژه مناطق محروم و روستایی تصریح کرد: مردم باید نسبت به ارائه این خدمات از مسئولان قدردان باشند.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت گاز گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم در گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی گفت: از سال 94 تاکنون 180 روستای گلستان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
صفرعلی جمال لیوانی افزود: درحال حاضر 100 درصد 29 شهر استان و 93 درصد از یک هزار روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: گازرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط گلستان تا پایان سال 1397 انجام می شود.
جمال لیوانی، احداث خط انتقال گاز از سمنان به مازندران و گازرسانی به صنایع تولیدی را از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم برشمرد و اظهار داشت با این اقدامات از این پس گاز مطمئن بدون نیاز به ترکمنستان برای مردم استان های شمالی کشور از جمله گلستان تامین می شود.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و عصر روز سه شنبه
224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان با 250 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای 208 نفر به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.