به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهماسبی عصر سه شنبه در مراسم متمرکز افتتاح 224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان مینودشت گفت: مردم آنگونه که امام راحل فرمودند ولی نعمت ما هستند و همه تلاش ها باید درجهت خدمت به آنان و رفع مشکلاتشان باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حدود چهار دهه دستاوردها و موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف داشته است، افزود: هفته دولت و سایر مناسبت ها فرصت خوبی برای اطلاع رسانی این دستاوردها به مردم است
طهماسبی اضافه کرد: تنها در دولت یازدهم در استان گلستان 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی 60 هزار میلیارد ریال افتتاح شده است.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم نسبت به خدمات و عملکردهای دولت، منت گذاردن بر آنان نیست بلکه بیان تلاش های مسئولان است اگرچه هرچقدر هم به مردم خدمت کنیم، کم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با اشاره به وجود امنیت و آرامش در کشور و استان گلستان گفت: این امنیت و آرامش، مرهون خون شهیدان بویژه شهدای مدافع حرم و تلاش و اقتدار نیروهای نظامی و حضور مردم در صحنه است.
طهماسبی افزود: امروز استکبار جهانی با حمایت از گروهک های تروریستی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که باید مراقب و آگاه باشیم.
وی باتاکید مجدد برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت به مردم بویژه ایجاد اشتغال برای جوانان و نیز رشد و توسعه کشور توسط مسئولان اضافه کرد: در تحقق این اهداف، همه گروه های سیاسی، علما و روحانیون، نخبگان و دانشگاهیان باید به دولت کمک کنند.
طهماسبی یادآور شد: استان گلستان و شهرستان های مختلف آن ظرفیت های زیادی دارند که باید در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و عصر روز سه شنبه
224 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان با 250 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای 208 نفر به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتاشر دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.