به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقرپور سه شنبه شب درهمایش تجلیل از نیکوکاران و حامیان ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، اظهار داشت: علاوه بر این، 400 حامی جدید ایتام درایام ماه مبارک رمضان جذب شدند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد منطقه یک و دو گنبدکاووس درمجموع 1100 یتیم تحت پوشش دارند، افزود: باوجود اینکه 2511 نیکوکار حامی بخشی زیادی از این ایتام هستند با این حال هنوز برخی ایتام بدون حامی هستند.
باقرپور به کمک های خیرین و نیکوکاران گنبدی به کمیته امداد درسال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: پارسال خیرین درمجموع 58 میلیارد و 858 میلیون ریال به کمیته امداد منطقه یک و دو این شهرستان دربخش های مختلف کمک کردند.
وی، با تشریح بخشی از کمک های نیکوکاران گنبدی در سال گذشته به کمیته امداد، جمع آوری یک میلیارد و 192 میلیون ریال در ایام ماه رمضان، 15 میلیارد ریال توسط حامیان ایتام، 6 میلیارد و 363 میلیون ریال دربخش صندوق صدقات، 2 میلیارد و 58 میلیون ریال در جشن نیکوکاری و 26 میلیارد ریال درحوزه زکات را از جمله این کمک ها برشمرد.
به گفته وی، کمیته امداد منطقه یک و دو شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درمجموع هشت هزارو 414 خانوار با جمیعت 14 هزارو 336 نفر تحت پوشش دارد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس همچنین با اشاره به فعالیت های این نهاد درحوزه مسکن مددجویان، گفت: درمجموع درسال 95 کمیته امداد منطقه یک مبلغ سه میلیارد و 817 میلیون ریال درحوزه احداث، خرید و تعمیر مسکن تعداد 94 مددجو درمناطق شهری و روستایی هزینه کرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که مدیرکل کمیته امداد گلستان، فرماندار ویژه، امام جمعه و برخی مسئولان گنبدکاووس حضور داشتند، از نیکوکاران و حامیان ایتام کمیته امداد این شهرستان با اهدای لوح سپاس قدردانی و از آنان با ضیافت افطار پذیرایی شد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.