براساس اعلام روز دوشنبه فرمانداری شهرستان به ایرنا احمد تجری مفرد در جشن شورایی شدن 13روستای دهنه محمدآبادکتول درامتداد جشن امید درروستای ریگ چشمه این شهرستان اظهارداشت: مردم ایران به عنوان ولایت مداران واقعی با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام هستند.
وی افزود: انتخابات 29 اردیبهشت ثابت کرد که نظام همواره از پشتیبانی مردم برخوردار است و جمهوری اسلامی قدرت خود را به واسطه حضور مردم به دست آورده است.
تجری مفرد اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که برای دولت تدبیروامید ایجاد شد ، این دولت توانست خدمات بزرگی را به مردم درراستای برنامه محوری ارائه کند ومردم نیز به دولت اعتماد کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه روستاهای دهنه محمدآبادکهن ترین روستاها وچکیده کتول هستند، گفت که پروژه تله کابین علی آباد کتول ازکبودوال به پشت روستای ریگ چشمه منطقه لاپه دارمنتهی می شود که اجرای آن به رونق گردشگری و اقتصادی این منطقه کمک می کند.
بخشدارکمالان این شهرستان نیز با اشاره به شورایی شدن 13 روستای این منطقه گفت که خواسته بحق مردم دردهنه محمدآبادکتول محقق و روستاهای آن شورای رسمی گرفتند.
میردیلمی افزود: آنچه برای ما ومردم اهمیت دارد همدلی و وحدت برای ارائه خدمات بیشتروتوسعه منطقه است.
وی اظهار امیدواری کرد که با نهادینه شدن همدلی ومشارکت مردمی درهمه روستاهای بخش کمالان به توسعه پایدار برسیم.
هم اینک همه روستاهای کوهستانی دهنه محمدآبادکتول در حوزه شهرستان علی آباد دارای شورای رسمی شده اند.
شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان بوده و دارای 4 شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و حدود 67 روستا است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.