به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرماندار علی آباد در مراسم افتتاح این دفتر گفت: وظیفه ساماندهی متقاضیان اشتغال به وزارت تعاون محول شده است و در استانها این وظیفه را بنیادهای توسعه کارآفرینی و تعاون بر عهده گرفته اند، لذا به منظور کاهش مراجعات متقاضیان اشتغال به مرکز استان و همچنین تکریم این قشر ،شاهد افتتاح این دفتر هستیم.
سرگلزایی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز هدف از تأسیس این دفتر را ارائه مشاوره به متقاضیان و ساماندهی آنان بیان نمود.
در این مراسم یوسفی معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، جلالی رئیس بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان و علی آبادی رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان حضور داشتند.

**
]فرماندار علی آباد دربازدید از حوضچه و استخر پرورش ماهیان گرمابی شهرستان نیز گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به افزایش اشتغال، درآمد و تولید منجر می شود.
تجری مفرد افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق طرح ها در این حوزه ضمن ایجاد اشتغال پایدار، با توجه به برنامه های صادرات ،ارز آوری خوبی برای کشور نیز خواهد داشت.
به گفته وی؛ مهمترین عامل برای ایجاد و راه اندازی طرح های اشتغالزا و اقتصادی؛ انگیزه داشتن و مصمم بودن بر اجرای آن است.
براساس اعلام فرمانداری علی آباد، اعتبار هزینه شده در فاز اول این حوضچه و استخر پرورش ماهی 300 میلیون ریال بوده است و ظرفیت آن در هرمرحله 2تن دپو ماهی گرمابی می باشد.

**
تجلیل از معلمان نمونه علی آبادی
فرماندار در سومین یادواره تکریم و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم که با حضور مسئولان و فرهنگیان این شهرستان در محل دانشگاه آزاداسلامی علی آبادکتول، گفت: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان مهم است، چرا که معلمان، سازندگان و تربیت کنندگان نسل بعدی جامعه هستند.
در ادامه از معلمان نمونه این شهرستان قدر دانی شد.
علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 86 روستا در شرق گرگان واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.