عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز دوشنبه هفته گذشته در بازی تیم های گرگان و پتروشیمی بندرامام، در کوارتر آخر عده ای از تماشاگرنماها به داور توهین کردند که داوران بازی را برای دقایقی قطع کرده و با وساطت عوامل دو تیم این مشکل برطرف شد، اما داوران و ناظر و نماینده فدراسیون گزارش خود را به فدراسیون ارائه دادند.
وی تصریح کرد: کمیته انضباطی فدراسیون نیز روز گذشته نامه ای به هیات شهرستان مبنی بر محرومیت یک جلسه ای تیم گرگان در بازی خانگی از حضور تماشاچی ارسال کرد که این حکم باید در بازی آتی (فردا) اجرا شود.
به گفته وی؛ اقدام برخی از تماشاگرنماها باعث شده که تماشاگران واقعی بسکتبال از آخرین دیدار خانگی تیم گرگان در فصل 95 لیگ برتر باشگاه های کشور محروم شوند.
چراغعلی در عین حال گفت که برای لغو این حکم تلاش می کنیم .
به گزارش ایرنا دیدار تیم ‌های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران از هفته دهم و پایانی مرحله سوم رقابت‌ های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌ های کشور، دوشنبه چهارم اردیبهشت راس ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد.
تیم شهرداری گرگان با انجام 25 بازی فقط 5 برد به دست آورده است و با 20 باخت و 30 امتیاز در رده آخر گروه پنج تیمی فرد قرار دارد و فردا در صورت برتری در برابر دانشگاه آزاد باز هم در انتهای جدول و مکان نهم قرار خواهد گرفت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.