به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرضا وطنی پیش از ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان اظهار داشت: امروز با حضور خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان جشنواره خیرین مدرسه ساز را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره به منظور تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری خیرین مدرسه‎ساز در سطح استان گلستان برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه از ابتدای دولت تا کنون یک هزار و 200 مدرسه در سطح گلستان در دست ساخت قرار گرفته است، گفت: ساخت950 کلاس درس تا مهر در گلستان به اتمام می‎رسد.

وطنی با بیان اینکه یک سوم از این کلاس‎های درس توسط بخش غیر دولتی ساخته شده است، تاکید کرد: در سطح استان گلستان نزدیک به 950 کلاس در حال ساخت است که امید داریم تا مهر ماه سالجاری به اتمام برسد.

وی بیان داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان ماموریت ساخت و تکمیل مدارس را دارد و بر اساس این ماموریت به مدارسی خیرسازی که 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای تکمیل شدند اقدام می‎کند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: خیرین مدرسه‎ساز ما به نفس خود پیروز شدند و اطلاعت کردند امر خداوند را و از آنچه که خداوند به آنها اطلاع کرده بود در راه رضایت الهی هزینه کردند.

وطنی یادآور شد: در ابتدای کار دولت در سطح استان گلستان 58 درصد مدارسه ما دو نوبته بود و فضای آموزشی مدارس مطلوب نبود و تلاش زیادی در طی این سال‎ها اتفاق افتاد و کلاس‎های زیادی در سطح استان گلستان ساخته شد.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه‎ساز برای توسعه بهداشت، اقصاد و پیشرفت کشور مدرسه می‎سازند و با ساخت مدارس در صدد تربیت انسان و انسان‎سازی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه خیرین‎مدرسه‎ساز در مسیر رسیدن انسان‎ها به خدا با ساخت مدرسه و توسعه علم‎آموزی کمک می‎کند، گفت: خیر مدرسه‎سازی کمتر از مسجد‎سازی نیست و شاید مدرسه‎سازی به دلیل مرتبه انسان‎سازی خیرش از دیگر اقدامات خیری بالاتر باشد.

گفتنی است در این مراسم از خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618004
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.