به گزارش خبرنگار ایرنا این تیم عصر سه شنبه موفق شد، حریف خود را در اهواز با نتیجه 87 بر 81 شکست دهد و با توجه به برتری در دیدار رفت در گرگان، به جمع چهار تیم برتر حاضر در مرحله نیمه نهائی صعود کرد.
تیم قطران کاوه در کوارتر اول این دیدار با نتیجه 25 بر 16 بازی را به حریف خود واگذار کرد، اما در کوارترهای دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 20 بر 15، 26 بر 21 و 25 بر 20 موفق به شکست تیم نفت امیدیه شد.
قطران کاوه باید در مرحله نیمه نهائی به مصاف تیم 'رعد پدافند دزفول' برود که این دیدار هفته بعد برگزار خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن از سوی فدراسیون اعلام می شود.
هم اکنون صعود تیم های 'قطران کاوه گرگان، 'رعد پدافند دزفول'، 'مهرام تهران' به لیگ برتر رقابت های بسکتبال باشگاه های کشور قطعی شده است و تیم چهارم از بین 'پتروشیمی بندرامام' و 'ایتسک کردستان' بعد از بازی سوم (امروز) مشخص می شود.
سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان گفت: صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته اول بسکتبال کشور شاهکاری بود که بازیکنان تیم قطران کاوه انچام دادند.
صالح مخدومی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در دقایق اولیه بازی و حتی پایان کوارترهای اول تا سوم از حریف عقب بودیم، اما توانستیم در یک بازی سخت، با عملکرد قابل قبول بازیکنان در دفاع و حمله نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.
وی اظهار داشت: در این بازی، اتحاد و همدلی بازیکنان در کنار پرتاب های سه امتیازی موفق باعث شد تا عیدی خوبی به هواداران گرگانی بدهیم.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.