به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی میرباقری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت گفت: امروز همه دلسوزان نظام باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنند.
وی با ابراز گله مندی از انتقادها از سوی برخی جریان های سیاسی علیه دولت درآستانه انتخابات افزود: این انتقادها غیرمنصفانه، غیرواقعی و بیشتر با هدف کسب رای است.
میرباقری اضافه کرد: گروه های سیاسی نباید در آستانه انتخابات با حرف های غیر واقعی و غیر منصفانه، زمینه یاس و ناامیدی را در مردم ایجاد نمایند.
وی با اشاره به برخی انتقادها از دولت از جمله در مساله ریزگردها تصریح کرد: ریزگردها منشاء خارجی دارد ضمن اینکه دولت بیشترین توجه را به محیط زیست دارد که نمونه آن را در احیای دریاچه ارومیه مشاهده کردیم.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان یادآور شد: برخی مشکلات کشور از گذشته باقی مانده و دولت فعلی نه تنها نقشی در آن نداشته بلکه تلاش می کند آنان را رفع نماید.
میرباقری گفت: افراد و جریان هایی که از دولت انتقاد می کنند و به اصطلاح نسبت به دولت بداخلاقی دارند به خاطر نداشتن قدرت تحمل است و آستانه تحمل آنان پایین است.
وی با بیان اینکه برخی منتقدین، عملکرد دولت را جهادی نمی دانند، خاطرنشان کرد: کاهش تورم 38 درصدی به کمتر از 10 درصد و لغو بسیاری از تحریم های اقتصادی چند دهه ای استکبار جهانی، نمونه ای از اقدامات جهادی دولت است.
وی احداث 3200 کیلومتر بزرگراه در مدت سه سال را از دیگر اقدامات جهادی دولت دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی جریان های سیاسی با انتقادات خود، اصل نظام را زیر سوال می برند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان است، یادآور شد: راه شهیدان راه نور و افتخار است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
شهرستان مینودشت با 81 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039 /1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.