به گزارش ایرنا و براساس اعلام روز یکشنبه ارشاد اسلامی گلستان این نمایش با کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی تولید و با استفاده از جان بخشی به اشیای بی جان و به وجود آورنده دنیای فانتزی می تواند بسیاری از فضاهای شاد، تاثیرگذار و آموزشی برای جامعه هدف کودک و نوجوان را به مرحله اجرا بگذارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور در آئین اجرای این نمایش، افزود: فرهنگ سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از مقوله های مهمی است که تاکید رهبرمعظم انقلاب بر آن بوده و دستگاه های فرهنگی در راستای تحقق آن تلاش دارند.
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت فعالیت های هنری به خصوص نمایش کودک و نوجوان را در نهادینه سازی فرهنگ تاثیرگذار دانست و افزود: در این نمایش تلاش شده تا صرفه جویی و الگوی صحیح مصرف و فرهنگ شالیکاری در خطه شمال کشور برای کودکان و نوجوانان در قالب نمایش بیان شود.
وی؛ معرفی و پاسداشت فرهنگ و موسیقی بومی و محلی و گویش طبری، معرفی پوشش زنان و مردان روستایی، تقویت فرهنگ یاری ایتام و پرهیز از تجمل گرایی و زیاده خواهی را از دیگر اهداف این نمایش اعلام کرد.

* اجرای سی و پنجمین دوره اجرای صحنه ای آواز در گرگان
سی و پنجمین دوره اجرای صحنه ای آواز با حضور علاقمندان و اساتید این رشته در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی و از سوی آکادمی آواز پارت با هدف شناسایی و تقویت استعدادها به اجرا درآمد.
1648
**انتشار : پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.