به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی در جلسه برنامه ریزی مشارکت های مردمی تحت عنوان پویش همدلی و مواسات در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آسیب دیدن بخشی از جامعه و مشاغل اظهارکرد: با ابلاغ این دستورالعمل از سوی رهبر معظم انقلاب و نیاز جامعه امروز به کمک به همنوعان، تشکل‌های مردمی به سمت و سویی هدایت می شود که امروز همه با هم بسیج شویم تا در قالب گروه های جهادی کمک های مردمی جمع آوری و به نیازمندان تحویل شود.

وی افزود: بنای ما این است تا در شهرستان گرگان بتوانیم ۹۰ محله شهر گرگان را مدیریت و با برنامه ریزی اقلام را تحویل خانوارها دهیم.

حمیدی گفت: محور کار ما باید ۹۰ مسجد در این محلات از سوی اوقاف و شهرداری مشخص شوند و روحانی مساجد باید مدیریت این گروه را در کنار بسیج، هیات امنا مسجد، خیران و نماینده کمیته امداد در قالب یک کمیته ۱۰ نفره و در مجموع همکاری ۹۰۰ نفر این بسته ها به دست محرومان برسانند.

وی در خصوص انسجام فعالیت ها بیان کرد: نهادها و دستگاه‌های مرتبط باید کمک های خود را به کمیته امداد و اوقاف تحویل دهند.

سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان هم در این جلسه گفت: از ابتدای شیوه ویروس کرونا بسیج با تمام امکانات در کنار مردم بود و در زمینه ضدعفونی و رفع آلودگی این ویروس در شهر گرگان اقدامات خوبی را داشته است.

وی بیان کرد: هدف ما رفع محرومیت زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه می باشد و در این زمینه هم ۲۰ هزار بسته حمایتی را از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۱۵ رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان گرگان توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1408678
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.