معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار مینودشت کرونا گفت: با کمک نیکوکاران استان  ۵۰۰ محافظ صورت، ۸۸۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی و شوینده تهیه و در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت، محلات حاشیه نشین شهر و برخی روستاهای این شهرستان توزیع شد.

علیرضا مصطفی لو همچنین برضرورت رعایت کامل توصیه‌های بهداشت فردی و عمومی و نیز ماندن در خانه ازسوی مردم شهرستان مینودشت برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و رسیدن به سلامت پایدار تاکید کرد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت دوربین‌های مدار بسته شهروندان این شهر می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ محمود علیفر اظهار داشت: پس از گزارش چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته توسط شهروندان به انتظامی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق و مخفیگاه او شدند.

وی اضافه کرد: با دستور مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه سارق در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ۱۵ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اعتراف کرد.

**

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گنبدکاووس گفت: پارسال هفت هزار ۲۰۰ نفر از گروه‌های مختلف سنی شهرستان گنبدکاووس در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که ۲۶ نفر آنها موفق به کسب مقام شدند.

مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۹ خرداد است.

نیمی از جمیعت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری استان گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه واقع درشرق این استان سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.