استاندار گلستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی گلستان ۵۰۰ تخت آماده نگهداری بیماران بهبود یافته کرونایی استان در نقاهت خانه ها مستقر شد.

هادی حق‌شناس بیان داشت: همچنین با همکاری اتاق بازرگانی و خیران تاکنون ۵۵ دستگاه ونتیلاتور که برای نفس بیماران مبتلا به کرونا ضروری است خریداری شده و نیمی از این دستگاه‌ها در بیمارستان‌های استان نصب شد.

**

فرماندار کردکوی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا پارک جنگلی امام رضا (ع) این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ابراهیم قدمنان با بیان اینکه این شهرستان به عنوان یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا است افزود: بعضی از اصناف و بازار هفتگی تا اطلاع بعدی تعطیل و بساط دستفروشان و وانت بارها جمع آوری شد.

وی بیان کرد: چهار کارگاه تولیدی ماسک و لباس بیمارستانی هم در کردکوی راه‌اندازی شد.

**

سراج‌الدین عارف‌نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی گلستان گفت: در حال حاضر تعداد میزان بستری افراد بیش از ترخیص شده ها است و اگر موازنه ایجاد نشود در آینده با مشکل کمبود تخت و تجهیزات بیمارستانی روبرو خواهیم شد.

**

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مشاغلی که در بحران شیوع کرونا آسیب دیده و توان پرداخت قبوض خود را ندارند تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ امکان پرداخت بدهی را خواهند داشت.

**

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: ۲۵ اکیپ بازرسی استاندارد در استان تشکیل شده و با عوامل تولید و توزیع کالایی که علامت جعلی و یا فاقد علامت استاندارد باشد، برخورد قانونی خواهد شد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: مراسم نوروزگاه‌ها نوروز ۹۹ در همه مناطق استان لغو شد.

**

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: از یکم تا بیستم اسفندماه تعداد مراجعه‌کنندگان گلستانی در مراکز اهدای خون استان ۲۳ درصد کاهش یافت.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز درمانی استان گفت: با توجه به گسترش این بیماری روزانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ بیمار با علایم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری می‌شوند.

عبدالرضا فاضل خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهید صیاد شیرازی به طور کامل تکمیل شده و در شهرستان‌های مختلف از جمله علی‌آبادکتول و گنبدکاووس نیز تعداد مراجعه به بیمارستان‌ها افزایش دارد.

**

جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت: انبار غیرمجاز با ۲۰ تن مواد اولیه تولید ضدعفونی‌کننده‌ از سوی اطلاعات سپاه نینوای استان کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.