به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهرامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گلستان و سوء استفاده افراد سودجو از این شرایط، اظهار کرد: یکی از نکاتی که پلیس در شرایط مختلف بر آن تاکید دارد حفظ آرامش و امنیت مردم است.

وی ادامه داد: پلیس مردم را سرمایه اجتماعی خود می‌داند و تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش ولی‌نعمتان خود به کار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در شرایط فعلی که موضوع شیوع بیماری کرونا به عنوان یک دغدغه ملی مطرح است و تمام توان و قوای کشور برای نابودی این ویروس و بیماری به کار گرفته شده، عده‌ای سودجو در صدد رسیدن به اهداف نادرست و ناجوانمردانه خود هستند.

بهرامی بیان کرد: هر اقدامی که بخواهد سلامت و آرامش و امنیت جسمی و روانی مردم را تحت تاثیر قرار دهد خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس با تعامل دستگاه قضایی با جدیت با آن برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: براساس قانون و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه هرگونه احتکار، توزیع خارج از شبکه و قاچاق وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم همانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده، لباس‌های مخصوص بیمارستانی و موارد مشابه جرم محسوب شده و پلیس با جدیت وارد عرصه خواهد شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه پلیس همیشه مردم را بزرگترین همراه خود در راستای کشف جرائم می‌داند، از مردم تقاضا داریم هرگونه اقدام محتکران و سودجویان را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

بهرامی با اشاره به تعامل کامل پلیس با دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی در استان گلستان تصریح کرد: پلیس با تمام توان اطلاعاتی و انتظامی در استان گلستان اجازه نخواهد داد در شرایط امروز که سلامت مردم در گرو تامین برخی لوازم پزشکی است، عده‌ای سودجو از این شرایط سوء استفاده کرده و سلامت مردم را به خطر بیندازد.

وی در پایان با اطمینان خاطر به خانواده سربازان و کارکنان انتظامی استان گلستان گفت: با دستور فرمانده انتظامی گلستان و معاونت بهداشت و درمان این انتظامی تمامی اقدامات لازم برای حفظ سلامت کارکنان وظیفه و پاور در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1371353
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.