فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: با هدف تشدید فعالیت‌های پلیسی و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان از ابتدای امسال در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدداوود حسینی افزود: یک هزار و ۱۴۰ فقره انواع سرقت در ۱۱ ماه گذشته در آزادشهر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از همکاری و تعامل خوب مردم و مسوولان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و کشف جرائم قدردانی کرد و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان شد.

**

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس، مصطفی جرجانی مسوول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش مرزی داشلی‌برون این شهرستان، روز گذشته بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با صدور پیامی این مضیبت را به بازماندگان مسوول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش مرزی داشلی‌برون و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان تسلیت گفت.

**

تحویل یک دستگاه آمبولانس به اورژانس مراوه‌تپه

فرماندار مراوه‌تپه اعلام کرد: یک دستگاه آمبولانس مجهز دو دیفرانسیل با تجهیزات کامل شامل الکتروشوک، ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و ساکشن برای افزایش توان امدادرسانی اورژانس این شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحویل شد.

امانگلدی ضمیر افزود: تحویل این آمبولانس از محل مصوبه نشست شورای اداری آبان ماه مراوه تپه با حضور استاندار گلستان بود که با تحویل آن هم اکنون تعداد آمبولانس‌های پنج پایگاه اورژانس این شهرستان به هشت دستگاه افزایش یافت.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به آموزش‌ها و هشدارهای بهداشتی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در مراوه‌تپه مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: پنج نفر از شهروندان این شهرستان با علائم اولیه ویروس کرونا در بیمارستان‌های منطقه بستری شده بودند، که دو نفر از آنان ترخیص شدند و جواب آزمایش سه نفر دیگر منفی بوده است.

جمعیت شهرستان مرزی مراوه‌تپه بیش از ۶۱ هزار نفر است که در دو نقطه شهری و افزون بر ۱۰۰ روستا سکونت دارند.

**

ممنوعیت ارائه غذا در محل فست‌فودهای گنبد

رییس اتحاده صنف اغذیه‌فروشان گنبدکاووس گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ یک از فست‌فودها و کافه‌تریاهای شهر حق ارائه غذا در داخل واحد صنفی خود را ندارند و غذای باید به صورت بسته بندی و بیرون‌بر به مشتریان ارائه شود.

علی حیدری افزود: به محض مشاهده تخلف نسبت به پلمب این واحدها توسط اتحادیه با همکاری شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی اقدام خواهد شد.

وی گفت: پیرو این دستورالعمل، از تمامی مردم شهر گنبدکاووس درخواست داریم به منظور ریشه‌کن شدن این بیماری نسبت به معرفی واحدهای متخلف از طریق شماره تماس اتحادیه ۰۱۷۳۳۲۸۶۰۹۶ اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.