روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برخی شهرستان‌های واقع در شرق گلستان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند که با وجود بارش‌های شب گذشته که تا صبح امروز ادامه داشت و بیشتر به شکل باران بود، اما با تلاش نیروهای راهداری و استقرار آنها در جاده‌ها بویژه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور، هم اکنون تمامی راه‌های این منطقه باز است.

روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه که حوزه فعالیت آنها برخوردار از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور است همچنین اعلام کردند که تمامی شعب اخذ رای پیش بینی شده در این مناطق مستقر شده و راس ساعت هشت کار رای گیری از مردم را همزمان با دیگر نقاط کشور آغاز کردند.

به گفته این مسوولان، به رغم بارندگی در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شرق استان گلستان بویژه محور خوش ییلاق در آزادشهر، جاده النگ به شاهرود در رامیان، جاده پارک ملی گلستان در گالیکش و مناطق کوهستانی این شهرستان‌ها و شهرستان‌های مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه هیچ مشکلی در تردد یه وجود نیامده است.

به گزارش ایرنا، منطقه شرق استان گلستان دارای هفت شهرستان است که ۶ شهرستان نام برده شده آن دارای مناطق کوهستانی یا صعب‌العبور می‌باشند و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر ایران اسلامی در ۶۸۹ شعبه اخذ رای مستقر درسه حوزه انتخابیه اصلی این خطه و برخی حوزه‌های فرعی آنها ، هم اکنون بدون هیچ مشکلی درحال انجام است.

گنبدکاووس، "رامیان و آزادشهر" و "مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه" سه حوزه انتخابیه منطقه شرق گلستان هستند که در گستره جغرافیایی معادل دوم سوم وسعت و نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری این استان شمالی کار رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام می‌دهند.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.