درآیین افتاح متمرکز طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای مراوه تپه که روز پنجشنبه باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و چندتن از مدیران کل این استان برگزار شد، فرماندار این شهرستان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که ۲۱۸ طرح آن اقتصادی و اشتغالزا و ۴۳ طرح آن هم عمرانی است، برای ۲۴۷ نفر از جوانان و جویندگان کار این شهرستان، شغل ایجاد شد.

امانگلدی ضمیر افزود: طرح‌های افتتاحی مراوه‌تپه دربخش‌های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی، آب، برق، گاز، منابع طبیعی، کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی اضافه کرد: ارزش طرح‌های افتتاحی مراوه‌تپه در بخش عمرانی ۵۶۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال و در بخش اقتصادی و اشتغالزا هم مبلغ ۵۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال است.

ضمیر تصریح کرد: علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا، عملیات اجرایی ۱۷ طرح دیگر شامل ۱۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۳۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال و پنج طرح اقتصادی و اشتغالزای دیگر به ارزش ۱۲۷ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال در شهرستان مراوه‌تپه آغاز می‌شود.

همچنین دراین مراسم عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم درسخنانی کوتاه با تبریک ایام پیروزی انقلاب، با مهم دانستن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برلزوم حضور پرشور و گسترده گروه‌های مختلف مردم بویژه مرزنشینان مراوه‌تپه در این دو آزمون بزرگ تاکید کرد.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۰ هزار نیر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.