سیدرسول حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارداشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تسهیل در امر اخذ رای از شهروندان شهرستان آزادشهر،  تعداد سه شعبه اخذ رای نسبت به انتخابات گذشته اضافه شده و در مجموع ۸۸ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مستقر می‌شود.

فرماندار آزادشهر افزود: هیات اجرایی به دقت فضای انتخاباتی را در سطح منطقه رصد کرده و در این مسیر با تبلیغات زودتر از موعد برخی داوطلبان برخورد شده که لازم است همه با توجه و احترام به قانون در مسیر درست گام برداریم تا شاهد انتخاباتی سالم باشیم.

وی با اشاره به وظایف ادارات در امر برگزاری انتخابات بیان کرد: برای برگزاری انتخابات همه ادارات باید به هیات اجرایی کمک کنند و با اداراتی که در این زمینه کوتاهی کنند، برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

دادستان آزادشهر نیز در این جلسه گفت: مسئولان ادارات خصوصا در ایام انتخابات که از حساسیت بالایی برخوردار است، بایستی در چارچوب قانون حرکت کنند و در این راستا محدودیت‌های فعالیتی و انتخاباتی صریحی برای این دسته از افراد در قانون مدنظر قرار گرفته‌است.

رضا بذری با اشاره به گزارشات رسیده مبنی بر فعالیت برخی مدیران برای داوطلبان انتخاباتی، گفت: در روزهای گذشته گزارشات مردمی دال بر فعالیت مسئولان شهرستانی برای حمایت از داوطلبان به دستگاه قضایی رسیده که ماده ۵۹ قانون انتخابات صراحتا تخلف در این زمینه را محرز و مجازات‌هایی برای آن در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: براساس گزارشات رسیده، بررسی های دستگاه قضایی نیز انجام می‌شود که چنانچه صحت آن ثابت شود با تکمیل پرونده و ارسال آن به دادسرای مرکز استان، مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار خواهند گرفت.

در شورای اداری آزادشهر، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان نیز با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد: حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران و البته غم و اندوهی که در بین تمامی آزادگان دنیا شاهدش بودیم، نشان از اخلاص عمل این سرباز وطن داشت.

سرهنگ فرامرز دیلم کتولی افزود: قدم اول در پاسخ کوبنده ایران به شرارت‌های نیروهای تروریستی آمریکای جنایتکار نقطه آغازی بود که جهان استکبار را از خواب غفلت بیدار نمود بطوری که تاب پاسخگویی در مقابل رسانه ها را نیز نداشتند.

وی گفت: در این بین برخی اظهار نظرها مبنی بر سکوت در مقابل شهادت سپهبد سلیمانی نشان از این بود که گویا تاریخ برای عده‌ای درس عبرت نشده و ندیده‌اند که سکوت و خویشتنداری در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و جنایات امریکا باعث پیشروی آنان می‌شود.

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.