قاسم محمدی پنجشنبه در نشست منادیان نور در سازمان تبلیغات اسلامی گرگان اظهار داشت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه ۲۱ آذر در گلستان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش ها و نشست های مقدماتی در شهرهای مختلف و با همه اقشار جامعه در حوزه نماز خبر داد و گفت :‌برگزاری نشست های تخصصی در حوزه و دانشگاه با حضور  علمای اهل سنت و تشیع یکی از برنامه های پیش بینی شده قبل از اجلاسیه اصلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز به ترویج اقامه نماز تاکید کرد و افزود: فراهم ساختن بستر و مقدمه اقامه نماز یکی از شروط اصلی در بسط فرهنگ نماز خوانی در جامعه است.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار داشت: با فراهم کردن ملزومات برپایی نماز ، امکان اشاعه اندیشه و تفکر نماز در جامعه گسترش می یابد.

وی با اشاره به تغییر سبک معماری بازار و تاثیر آن در اقامه نماز اظهار داشت : بازار در گذشته هنگام نماز تعطیل می شد اما بازهای امروز با تغییر ساختاری بسیاری از خصایص بازار اسلامی را از دست داد.

 وی علما را  پیش قراولان تبلیغ و اشاعه فرهنگ نماز در جامعه خواند و افزود: خوشبختانه تلاش خوبی از سوی علمای گلستان در این بخش صورت گرفته است.

نشست تخصصی منادیان نور با حضور بیش از یکصد روحانی شیعه و سنی در سازمان تبلیغات اسلامی گرگان برگزار و در آن مهمترین شبهات حوزه نماز و اقامه نماز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.