معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان گفت: با هدف افزایش دوقلوزایی در گله‌های گوسفند، طرح اصلاح نژاد در ۱۵ هزار راس گوسفند استان اجرا شد.

عبدالغفار تخله اظهار داشت: با ادامه این طرح دانش بنیان و دستیابی به چند قلوزایی علاوه بر حفظ ذخایر ژنتیکی دام‌های بومی استان، تولید گوشت قرمز گلستان افزایش خواهد یافت.

**

فرماندار آق قلا از اجرای عملیات لایروبی کانال روستای قربان آباد این شهرستان به طول ۴ کیلومتر خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱.۵ کیلومتر از مسیر رودخانه و کانال این لایروبی شد.

**

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۵۱۰ واحد مسکونی در ۴۵ روستای استان در معرض رانش واقع شده و در حریم رودخانه ها قرار دارد که بعد از بکارگیری مشاوران و انجام مطالعات برای بخش عمده ای از این واحدها طرح ایمن سازی تهیه شد.

زمانی نژاد اظهار داشت: ۱۹۷ واحد از این خانه ها نیازمند جابجایی است که تاکنون از طریق ماده چهار قانون ساماندهی مسکن، الحاق به محدوده و تغییر کاربری زمین های معرفی شده از سوی متقاضیان برای ۱۶۷ واحد تامین زمین شد و تهیه زمین برای ۳۰ واحد باقی مانده هم در دست اقدام است.

**

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرگان گفت: ۵۰ واحد مسکونی مناطق حاشیه این شهر توسط سپاه مرمت شد.

**

رییس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: فردی ۸ سال قبل با همدستی مادرش، همسر دوم پدر خود را به قتل رسانده بود در آستانه اعدام با وساطت و پادرمیانی بزرگان از قصاص رهایی یافت.

**

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: امسال ۹۰ ریال اعتبار برای تجهیز، تعمیر و اصلاح سیستم گرمایشی مدارس گلستان اختصاص یافت.

یاسر لیوانی افزود: بیش از ۳۰۰ کلاس درس گلستان با بخاری نفتی گرم می شود که اغلب این کلاس ها در شهرهای کلاله، مراوه تپه و گنبدکاووس قرار دارد.

**

حمیدرضا ملک‌حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان منصوب شد.

وی پیش از این معاون فرماندار شهرستان آزادشهر بود.

**

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گمیشان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال گذراندن مراحل پایانی ساخت است.

محبوبی اظهار داشت: این پروژه در ۲ طبقه شامل واحدهای اداری،کارگاه‌های آموزشی و هنری ،سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی گرمایشی و سیستم اعلام حریق است و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر را برای انجام آیین ها و مراسم مختلف فرهنگی هنری دارد.

**

فرماندار کردکوی گفت: با وجود کاهش اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی نسبت به سال گذشته، تاکنون اشتغال ۹۳۵ نفر در این شهرستان محقق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.