حسین یونسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مسابقات به صورت آزاد تیمی با حضور ۱۷ تیم از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان و کاشان به مدت دو روز در مجموعه ورزشی المپیک گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: بیشتر افراد شرکت کننده با شرط سنی بالای ۴۰ سال، تنیسورهای سابق تیم ملی و بازیکنان مدال‌آور کشوری و بین المللی هستند که بار دیگر با حضور در این مسابقات قدرت فنی و توان جسمی خود را به مرحله آزمایش می‌گذارند.

رییس هیات تنیس روی میز گنبدکاووس ادامه داد: مجید احتشام زاده، رحمت و نعمت عالمیان، منوچهر اسلامی، جلیل محمدزاده و مجتبی امینی از جمله ملی‌پوشان سابق هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

یونسی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت دوره‌ای حذفی برگزار می‌شود، گفت: چهار تیم از گنبدکاووس و سه تیم از گرگان در کنار ۱۰ تیم از استان‌های دیگر در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۷۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته تنیس روی میز در گنبدکاووس فعالیت دارند.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از پنج هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، بزرگترین شهرستان استان گلستان از نظر گستره جغرافیایی محسوب می‌شود؛ این شهرستان افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.