فرمانده انتظامی گرگان در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت: مردم‌ روستای محمدآباد به علت سرعت بالای خودروها خواهان نصب کاهنده سرعت در جاده این شهرستان به آق قلا هستند و در اعتراض به همین موضوع امروز اقدام به مسدود کردن جاده برای مدتی محدود کردند. 

سرهنگ محمد شیرازی افزود: اخیرا بر اثر وقوع یک مورد تصادف ناشی از سرعت بالا یکی از اهالی روستای محمد آباد جان باخت که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم منطقه شد. 

وی با بیان اینکه روستای محمدآباد در مسیر گرگان - آق قلا و راه دسترسی به فرودگاه قرار دارد، گفت: اغلب خودروها با سرعت بالا در این محور تردد می کنند و مردم نسبت به موضوع معترض هستند که در گفتگو و تعامل با آنها قولهایی برای حل مشکل داده شده است. 

فرمانده انتظامی گرگان با تصریح بر اینکه اعتراضات باید در چارچوب قانونی خود پیگیری شود، گفت: نصب کاهنده سرعت باید در شورای ترافیک به تصویب برسد و بدون شک این کار انجام خواهد شد.

گفتنی است در پی سانحه خونین رانندگی هفته گذشته در محور گنبد - اینچه برون که بر اثر آن ۱۵ نفر در آتش سوختند؛ استاندار گلستان اعلام کرد طی نیمه نخست امسال در جاده‌های این استان ۳۳۹۴ فقره تصادف رخ داده که حاصل آن ۱۵۹ کشته و ۱۳۹۲ مجروح بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.