به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا در این مراسم که شامگاه پنجشنبه در گرگان برگزار شد، مقصودلو این عنوان را با رای کارشناسان از میان 50 چهره شاخص و برتر ورزش گلستان کسب کرد.
منتخبین رشته های مختلف ورزشی برای انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گلستان در سال گذشته، شامل ورزشکاران گلستانی مدال آور و افتخار آفرین عضو تیم های داخلی و خارجی رشته های مختلف ورزشی بودند.
پس از مقصودلو، سردار آزمون ملی پوش فوتبال، نورمحمد آرخی ملی پوش در رشته دوومیدانی نابینایان، غزال شرف پور ملی پوش رشته اسکواش، فرهاد قائمی ملی پوش والیبال، عزت الله پورقاز بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان، علیرضا هاشم زاده ملی پوش کاراته، عادل مجللی ملی پوش قایقرانی، فاضل اتراچالی ملی پوش کبدی و مهدی الفتی ملی پوش در رشته ژیمناستیک، به ترتیب در مکان های دوم تا دهم قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین از مدال آوران گلستانی بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا که موفق به کسب پنح نشان طلا و 2 مدال برنز شده بودند، تجلیل شد.
در رای گیری مردمی انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش سال 97 گلستان سردار آزمون بیشترین رای را به دست آورد.
بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم با بیان این که هدف از معرفی قهرمان قهرمانان ورزش گلستان ایحاد انگیزه میان ورزشکاران استان است، گفت: 50 ورزشکار برتر استان توسط کارگروه انتخاب قهرمان قهرمانان گلستان معرفی و با آرای مردم و کارشناسان انتخاب شدند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.