سرهنگ محمدرضا سراوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان که 10، 12، 13 و 14 ساله هستند، چند روز پیش اقدام به سرقت یک دستگاه رایانه از پایگاه بسیج خواهران روستا می کنند.
وی اضافه کرد: این نوجوانان با تخریب بخشی از سقف پایگاه وارد آن شده و اقدام به سرقت کردند که پس از گزارش این واقعه، ماموران مرزبانی با بررسی موضوع، سارقان را شناسایی و با دستور مقام قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام شد.
سرهنگ سراوانی گفت: سارقان پس از سرقت رایانه اقدام به فروش آن به یکی از اهالی روستا می کنند که پس از اعتراف به این اقدام و با دستور مقام قضای مالخر نیز دستگیر شد.
وی تصریح کرد: رایانه سرقت شده که قطعات آن باز شده بود، به پایگاه بسیج بازگردانده و چهار سارق به همراه مالخر با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده مرزبانی اترک گلستان همچنین از دستگیری 6 نفر معتاد در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در دو روستای داشلی برون و دوزالوم گنبدکاووس خبر داد و گفت: این افراد که از آنان 101 گرم مواد مخدر نیز کشف شد، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ سراوانی، توقیف 400 راس دام سبک یکی از اهالی روستای 'کرند' بخش داشلی برون گنبدکاووس که وارد حریم امنیتی مرز شده بود را از دیگر اقدامات مرزبانی در 48 ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: گوسفندها پس از چند ساعت توقیف به صاحب آن برگشت داده شد اما خود او (مالک) با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.